Subject: Vs: Paberil saatelehtede tagastamisest loobumine
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: 'Äriklienditugi' <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 21:46:27 +0200

Tere

Loobusime paberil saatelehtede tagastamise teenusest,  veebruari arvel on
teenus siiski veel peal.

Palun kinnitust,  kas Omniva süsteemis on antud teenus meilt maha võetud
ja märtsikuu arvel seda rida enam ei tule?

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5649 9145

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Äriklienditugi <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 10. veebruar 2025 08:58
Adressaat: Stella Ilves <[email-masked]>
Teema: Vs: Paberil saatelehtede tagastamisest loobumine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere hommikust!

Tänan teid kirja eest.

Lõpetame teie ettevõtte paberil saatelehtede tagastamise teenuse.

Lisaküsimuste korral olen teile abiks.

Kaunist töönädala algust!

Mariella

äriklienditeeninduse spetsialist

[email-masked]

+372 664 3444

Kliendikeskus

Omniva Eesti

Pallasti 28 10001 Tallinn

www.omniva.ee

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud
üksnes e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on
privilegeeritud, konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale
seadusele avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks
või olete saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas
oleva informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt
keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil
viivitamatult teavitada saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma
süsteemist. Täname.

------------------- Algsõnum -------------------
Saatja: STELLA ILVES <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >;
Vastu võetud: Fri Feb 07 2025 11:28:02 GMT+0200 (Eastern European Standard
Time)
Saaja: EE Omniva <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >;
Teema: Paberil saatelehtede tagastamisest loobumine

Tere

Terviseamet soovib loobuda  paberil saatelehtede tagastamise teenusest (1x
kuus).

Palun ärge alates veebruar 2025 saatelehti meile enam tagastage ja
korrigeerige vastavalt ka arvet.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5649 9145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Stella Ilves <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 12. november 2024 12:38
Adressaat: 'Äriklienditugi' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: küsimus

Tere

Terviseamet ei soovi paberil saatelehtede tagastamise/ Pallasti tn 28
järeletulemise teenust 50 euro eest kuus.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

794 3517 | 5649 9145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Äriklienditugi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 12. november 2024 10:42
Adressaat: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: küsimus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Terviseamet kasutab ärikirja lisateenust: Paberil saatelehtede tagastamine
(1x kuus).

Soovime täpsustada, kas teil oleks antud teenuse vastu huvi ka siis, kui
hinnaks kujuneks alates 01.01.2025 50 eurot ja te peaksite saatelehtedele
ise kord kuus aadressile Pallasti 28, Tallinn järele tulema.

Lisame infoks, et kuna eeltoodud lisateenuse tegevus on Omniva jaoks
kulukas ja manuaalne, siis on antud muudatused kahjuks vältimatud.

Vabandame ebameeldivuste pärast ja jääme ootama tagasisidet!

Parimate soovidega,

Katrin

äriklienditoe spetsialist

[email-masked]

+372 664 3444

Kliendikeskus

Omniva Eesti

Pallasti 28 10001 Tallinn

www.omniva.ee

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud
üksnes e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on
privilegeeritud, konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale
seadusele avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks
või olete saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas
oleva informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt
keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil
viivitamatult teavitada saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma
süsteemist. Täname.